أخبار عاجلة

اخبار المشاهير - شوف إيه اللى بيخلى "مارشميلو" سعيد.. فيديو وصور

كريستوفر كومستوك، أو كما يعرف باسم "مارشميلو"، هو منتج موسيقى إلكترونية أمريكى ولاعب "دى جى"، والذى أصبح محط اهتمام ومتابعة كبيرة من الجمهور العربى بشكل خاص على مدار الشهر الماضى، بعد إعلان تعاونه مع الميجا ستار عمرو دياب بأغنية فى ألبومه الجديد "كل حياتى"، وهى أغنية "باين حبيت".

 

 

وفى إطار الاهتمام بأخبار وتحركات النجوم والمشاهير حول العالم، واللذين يحرصون بدورهم على مشاركة جمهورهم ومتابعيهم بأحدث أخبارهم الخاصة والعملية، إضافة إلى الكشف عن اهتماماتهم والأشياء التى يفضلونها، نشر "مارشميلو"، مقطع فيديو يجمعه بالكلاب فى أماكن ومناسبات خاصة، وعلق عليه "Puppies make me happier"، ليؤكد أن الكلاب تجعله سعيدًا، وهو ما بدا واضحًا بشكل كبير من خلال الفيديو.

وكان مارشميلو، قد قال عن تعاونه مع الهضبة عمرو دياب، "شرف لى العمل مع عمرو دياب واحد من أكبر الأساطير فى الشرق الأوسط"، ومارشميلو الذى يحظى بمتابعة الملايين حول العالم، قال "الموسيقى هى لغة عالمية، لا شىء يثيرنى أكثر من قدرتى على الغوص فى عمق الثقافات المختلفة، وكان شرفًا لى العمل مع عمرو دياب واحد من أكبر الأساطير فى الشرق الأوسط فى هذه الأغنية".

 

مارشميلو يسير بجواره كلب
مارشميلو يسير بجواره كلب

 

وكلمات الأغنية الجديدة للهضبة، هى "وأنت معايا ما بيشغلنيش الناس .. فرق الأحساس أجمل بكتير..وأنت معايا بشوفك أحلى الناس.. ده حقيقة خلاص مافيهاش تغيير..باين حبيت.. أيوه أنا حبيت.. حبيت الدنيا اللى بتضحكلى معاك على طول.. باين حبيت أيوه أنا حبيت وبشوف فى عينيك الفرحة اللى تخلينى بقول.. اتأكدت أن أنا مقدرش أعيش غير وأنا وياك وهقولك أيه.. ده ما فيش ثانية تعدى ما توحشنيش وارتحت معاك طب أسمه ده أه.. باين حبيت أيوه أنا حبيبت.. حبيت الدنيا اللى بتضحكلى معاك على طول.. باين حبيت أيو أنا حبيت.. وبشوف فى عنيك الفرحة أللى تخلينى أقول"، وتعتبر أغنية "باين حبيت"، هى السادسة من ألبوم الميجا ستار عمرو دياب، من ألبوم "كل حياتى"، بعد أغانيه "يتعلموا وهدد وكل حياتى وتعالى وده لو اتساب".

 

تغريدة مارشميلو
تغريدة مارشميلو

 

مارشميلو يلتقط صورة مع كلب
مارشميلو يلتقط صورة مع كلب

 

مارشميلو يسير بمجموعة كلاب فى الشارع
مارشميلو يسير بمجموعة كلاب فى الشارع

 

مارشميلو يداعب كلب
مارشميلو يداعب كلب

 

مارشميلو سعيد وسط الكلاب
مارشميلو سعيد وسط الكلاب

 

مارشميلو يرقص لسعادته من الكلاب
مارشميلو يرقص لسعادته من الكلاب

 

مارشميلو يحمل كلب
مارشميلو يحمل كلب

 

مارشميلو يقضى وقت سعيد وهو يحمل كلب
مارشميلو يقضى وقت سعيد وهو يحمل كلب

 


اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق صحة وفوائد - احسبى بتعملى كام حاجة منها.. 6 قواعد للجمال الفرنسى منها الشعر المنكوش
التالى “بلدي الرياض” يطرح مشروع خمس بلديات رئيسية بصلاحيات كبرى وميزانيات مستقلة